Subject: Kohtla-Järve Linnavalitsuse kontaktisik Päästeametile kriisialastes teemades
From: Joosep Mägi <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 14:27:29 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Edastan Kohtla-Järve Linnavalitsuse kontaktisiku, kes tegeleb
kriisiülesannete täitmise korraldamisega ja on peamiseks partneriks
Päästeametile kriisialastes teemades.

Kontaktisik:

Asutus: Kohtla-Järve Linnavalitsus

Nimi: Joosep Mägi

Ametikoht: valmisoleku peaspetsialist

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel. +372 5884 5521

Lugupidamisega

Joosep Mägi

valmisoleku peaspetsialist

Kohtla-Järve Linnavalitsus

 <http://www.kohtla-jarve.ee/> www.kohtla-jarve.ee

30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve

Tel.      +372  588 45521

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.